torsdag 2. juni 2011

Jeg vil seile!!

Jeg har min siste eksamen i morgen, så jeg har den siste tiden brukt masse tid på å drømme meg bort ved å kikke på kart og værmeldinger. Både DMI og Passageweather melder om bra forhold i Nordsjøen de kommende dagene. Suveren vind, lite bølger. Kanskje vi bare skulle dra med en gang?

Ellers? Tja, SPOTen har fått kjørt seg litt mer, jeg er i det store og hele veldig fornøyd. Sendte i dag ut en haug med OK-meldinger mens SPOTbert (ja, den har et navn) lå på nøyaktig samme sted for å se hvor nøyaktig den er, resultatet kan sees her. Ikke helt perfekt, men mer enn bra nok på et stort hav!

Også håååper jeg at vi kanskje får kan komme med gode nyheter i løpet av noen dager, kan ikke røpe så mye nå men stay tuned for more!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar